سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: من و همه بازیکنانم برای انجام یک ماموریت بزرگ به روسیه آمده‌ایم.

 به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس از روسیه، کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در نشست خبری پیش از بازی مقابل مراکش از گروه B مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ گفت: ابتدا باید بگویم که با افتخار مجددا در این فضا هستم. به رسانه‌ها خوشامد می‌گویم. از طرف هواداران تیم‌ملی و بازیکنان از همه تشکر می‌کنم و همچنین از کشور روسیه بابت میزبانی بازی‌ها.

وی ادامه داد: ما برای مأموریت بزرگی اینجا آمده‌ایم و می‌خواهیم یک فضای دوستی در سراسر جهان ایجاد کنیم. فردا اولین بازی ما خواهد بود و همیشه اولین بازی سخت‌ترین است. مطلب جدیدی نمی‌توانم بگویم اما همه می‌دانیم که اولین عشق خیلی خاص است.

سرمربی تیم ملی تاکید کرد: بازی با مراکش برای هر دو تیم یک بازی رویایی خواهد بود و ما آماده و هیجا‌ن‌زده هستیم و برای شروع بازی لحظه‌شماری می‌کنیم. هر دو تیم بازیکنان و مربیان خوبی دارند و تلاش زیادی برای بازی فردا خواهند کرد، ما امیدواریم عملکرد مناسبی داشته باشیم و این فرصت را داریم تا بازی خوبی انجام دهیم وامیدوارم از بازی فردا امتیاز بگیریم.




دسته بندی : اقتدار ملی ,  اجتماعی- ورزشی ,   , 

خانواده شهدای هسته‌ای با رهبر انقلاب دیدار و گفت‌وگو کردند

خبرگزاری فارس: خانواده شهدای هسته‌ای با رهبر انقلاب دیدار و گفت‌وگو کردند

خانواده‌های دانشمندان شهید هسته‌ای پیش از ظهر امروز با رهبر معظّم انقلاب دیدار و گفت‌وگو کردند.

 به نقل از پایگاه اطّلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، خانواده‌های دانشمندان شهید هسته‌ای پیش از ظهر امروز (جمعه۲۵ خرداد) با رهبر معظّم انقلاب دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این برنامه که در حاشیه‌ی دیدار مسئولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی برگزار شد، خانواده‌های شهیدان شهریاری، علی‌محمّدی، رضایی‌نژاد و احمدی‌روشن حضور داشتند.




دسته بندی : ولایت عشق ,  اقتدار ملی ,  اجتماعی- ورزشی ,   , 

در آستانه عید سعید فطر

رهبر انقلاب با عفو و تخفیف مجازات تعدادی از محکومان موافقت کردند

خبرگزاری فارس: رهبر انقلاب با عفو و تخفیف مجازات تعدادی از محکومان موافقت کردند

در آستانه فرا رسیدن عید سعید فطر رهبر انقلاب با عفو و تخفیف مجازات ۵۳۷ نفر از محکومان محاکم عمومی و انقلاب، سازمان تعزیرات حکومتی و سازمان قضایی نیروهای مسلح موافقت کردند.

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معطم رهبری، در آستانه فرا رسیدن عید سعید فطر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با عفو و تخفیف مجازات ۵۳۷ نفر از محکومان محاکم عمومی و انقلاب، سازمان تعزیرات حکومتی و سازمان قضایی نیروهای مسلح موافقت کردند.

آیت‌الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر طی نامه‌ای به رهبر انقلاب اسلامی پیشنهاد عفو و تخفیف مجازات ۵۳۷ نفر از محکومان را که در کمیسیون عفو و بخشودگی واجد شرایط لازم تشخیص داده شده‌اند ارائه کرده بود که مورد موافقت مقام معظم رهبری قرار گرفت.




دسته بندی : ولایت عشق ,  اقتدار ملی ,  اجتماعی- ورزشی ,   , 

قائم مقام مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از آغاز عملیات حج امسال در ‌۲۸ تیرماه سال جاری خبر داد و گفت: امسال ۸۵ هزار نفر از ۱۹ فرودگاه کشور به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

 به نقل از روابطعمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران‌، حسین اسفندیاری‌ درباره عملیات حج در فرودگاه‌های کشور بیان کرد: در سال جاری طبق اعلام سازمان حج و زیارت ۸۵ هزار حاجی از فرودگاه های کشور به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.رودگاه ها نداشتیم.



دسته بندی : اجتماعی- ورزشی ,  دین و مذهب ,   , 

خبرگزاری فارس: برگزاری مسابقه ارسال مهم‌ترین جمله مقام معظم رهبری در نماز عید فطر از نگاه یک نوجوان/ پویش سراسری «من به کمیته امداد اعتماد دارم»

برگزاری مسابقه ارسال مهم‌ترین جمله مقام معظم رهبری در نماز عید فطر از نگاه یک نوجوان/ پویش سراسری «من به کمیته امداد اعتماد دارم»

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان شهر تهران از برگزاری مسابقه ارسال مهم‌ترین جمله مقام معظم رهبری در نماز عید فطر از نگاه یک نوجوان و پویش سراسری «من به کمیته امداد اعتماد دارم» خبر داد.




دسته بندی : ولایت عشق ,  اجتماعی- ورزشی ,   , 

مصرف ۷۰ درصدی آب کشاورزی در ایران با توجه به اقلیم امری طبیعی است/ باید گردشگری جای توسعه کشاورزی را بگیرد
خبرگزاری فارس: مصرف ۷۰ درصدی آب کشاورزی در ایران با توجه به اقلیم امری طبیعی است/ باید گردشگری جای توسعه کشاورزی را بگیرد

رئیس پژوهشگاه تحقیقات فنی مهندسی کشاورزی در میزگرد بررسی مصارف آب در کشور، محاسبه آب مصرفی کشاورزی را از سوی وزارت نیرو غیر منطقی دانست و گفت: وزارت نیرو در اعلام آمارش تلفات بخش‌های دیگر را به پای کشاورزی می‌گذارند و اگر این تلفات را از آب تجدیدپذیر کم کنیم، تلفات ما در بخش کشاورزی به ۷۰ درصد کاهش می‌‌یابد.




دسته بندی : اجتماعی- ورزشی ,   , 

پلیس فتا هشدار داد

پرداخت آنلاین فطریه و کمک‌های مردمی، شگرد مجرمان سایبری

خبرگزاری فارس: پرداخت آنلاین فطریه و کمک‌های مردمی، شگرد مجرمان سایبری

رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا از تبلیغات دروغین و کذب مجرمان سایبری برای دریافت فطریه و کمک های مردمی خبرداد.

به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی نیک نفس رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا نیروی انتظامی ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعت و عبادات روزه‌داران، اظهارداشت: همزمان با نزدیکی عید فطر و پرداخت زکات آن، متاسفانه افراد سودجو با سوءاستفاده از احساسات انسان دوستانه هموطنان عزیز به دنبال کلاهبرداری از آنان هستند.




دسته بندی : اجتماعی- ورزشی ,   , 

آمریکا، کانادا و مکزیک به عنوان میزبانان جام ۲۰۲۶ فوتبال برگزیده شدند

خبرگزاری فارس: آمریکا، کانادا و مکزیک  به عنوان میزبانان جام 2026 فوتبال برگزیده شدند

در پایان کنگره ویژه فیفا ،حق میزبانی جام جهانی فوتبال ۲۰۲۶ مشخص شد.

در شصت و هشتمین کنگره فیفا که امروز در مسکو با حضور شخصیت‌های همچون ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه برگزار شد، فیفا میزبانی رقابت های سال ۲۰۲۶ را به صورت مشترک به آمریکا، کانادا و مکزیک داد.

از مجموع آرا داده شده ۱۳۴ رای به سه کشور مشترک اختصاص پیدا کرده و ۶۵ رای به مراکش رای داده اند.

این گزینش در حالی انجام گرفت که مراکش از آفریقا و مثلث آمریکا، کانادا و مکزیک به صورت مشترک نامزد برگزاری بازی‌ها بودند.

 




دسته بندی : اجتماعی- ورزشی ,   , 

 تیم ملی ایران در نخستین مسابقه خود در هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال برابر چین قرار گرفت.
تیم ملی والیبال ایران در هفتمین مسابقه خود در رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال از ساعت ۱۶ به وقت تهران در سالن اوفا آرنا به مصاف تیم ملی چین رفت.

ایگور کولاکوویچ برای شروع این مسابقه از ترکیب معروف، فائزی، شفیعی، عبادی پور، قائمی، غفور استفاده کرد و در طرف مقابل رائول لوزانو هم جیانگ، جی، ژان، لیو، رائو، میائو را برای شروع مسابقه وارد زمین کرد.

ایران در دو هفته ابتدایی موفق به کسب ۲ پیروزی شده و ۴ شکست هم در کارنامه شاگردان کولاکوویچ ثبت شده است. در سوی دیگر تیم ملی چین هم در ۶ بازی ابتدایی خود موفق به کسب ۲ پیروزی و ۴ شکست شده و به دلیل کسب امتیاز بیشتر نسبت به تیم ایران، در رده دهم جدول رده‌بندی قرار دارد.

تیم ملی چین در هفته دوم مسابقات با شکست فرانسه دست به شگفتی بزرگی زد و پیش از این نیز در هفته اول که میزبان بود موفق شد آرژانتین را شکست دهد و با تیم ملی آمریکا نیز رقابت بسیار نزدیک و فشرده‌ای داشت که در نهایت با شکست این تیم همراه شد.




دسته بندی : اجتماعی- ورزشی ,   , 

 

مجتبی یزدانی با  اشاره به راهپیمایی روز قدس گفت: مأموران آتش نشانی در حال آماده باش هستند.

وی ادامه داد: برنامه ریزی های لازم صورت گرفته و مشکلی برای ارائه خدمات هرچه بهتر به شهروندان نیست.

یزدانی با اشاره به نظافت در طول مسیر راهپیمایی گفت: نظافت و جمع آوری پسماند خشک در پهنه های تعیین شده صورت می گیرد و جمع آوری نخاله و ضایعات فضای سبز باغچه های اطراف دانشگاه تهران از دیگر اقدامات انجام شده است.

وی به فعالیت دستفروشان در طول مسیر اشاره کرد و گفت: نیروهای شهربان برای ساماندهی هرچه بهتر این موضوع در طول مسیر مستقر هستند.

معاون شهردار تهران از استقرار تعدادی تاکسی در مسیرهای منتهی به راهپیمایی خبر داد و گفت: همچنین سرویس رسانی شرکت اتوبوسرانی از ساعت ۹:۰۰ صبح از مبادی پیش بینی شده به سمت محل برگزاری مراسم آغاز شده است.

وی همچنین از رایگان بودن استفاده از مترو تا پایان مراسم راهپیمایی خبر داد.




دسته بندی : اجتماعی- ورزشی ,   , 

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: ما در خانه قهرمان روسیه هستیم و تمرینات خود را پیگیری می‌کنیم و جایی بهتر از اینجا برای ما وجود ندارد.

  کارلوس کی‌روش پیش از آغاز تمرینات تیم ملی فوتبال ایران در کمپ تیم ملی در روسیه در گفت‌و‌گویی اظهار داشت: هر بار که من کمپی را برای اقامت تیم ملی ایران در جام جهانی انتخاب می‌کنم، قبل از آن تیم آن باشگاه قهرمان لیگ آن کشور شده است. در سال ۲۰۱۴، من باشگاه کورینتیانس را انتخاب کردم و آن تیم توانست قهرمان برزیل شود و امسال هم کمپ باشگاه لوکوموتیو مسکو در اختیار تیم ملی ایران است و این تیم هم توانست عنوان قهرمانی لیگ برتر روسیه را کسب کند.

وی ادامه داد: بسیار خوشحالم که در خانه قهرمان روسیه هستیم و جایی بهتر از اینجا برای ما وجود نخواهد داشت و امیدوارم دیگر مشکلی نداشته باشیم.

کی‌روش افزود: ما در این لحظه هم خیلی خوشحال و مفتخر هستیم.هر مشکلی که داشته باشیم قطعا از مشکلات تیم‌هایی که به جام‌جهانی صعود نکرده‌اند، راحت‌تر و کمتر است و ما عاشق حضور در جام جهانی هستیم.




دسته بندی : اجتماعی- ورزشی ,   , 

خبرگزاری فارس: یک حقیقت و دو تجلی

تزریق امید به ارکان دولت و مردم در سخت‏ ترین و بحرانى‏ ترین شرایط، از دیگر هنرهاى ناب رهبرى در طول بیست و نه سال گذشته بوده است،

  با پیروزى انقلاب اسلامى در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷، نظام نوپاى اسلامى به‏ وسیله بحران‏ هاى متعدد داخلى و خارجى مورد تهدید جدى قرار گرفت و تا پایان حیات حضرت امام این تهدیدات تداوم یافت.

دشمنان داخلى و خارجى از یک سو در جهت خاموش کردن و کاستن شتاب پیشرفت انقلاب، با بهره‏ گیرى از امکانات نرم افزارى و سخت افزارى، با ایجاد ناامنى، آشوب، کودتا، تفرقه افکنى در صف انقلابیون اعم از حاکمان، مردم و گروه‏ هاى مبارز، تحریم اقتصادى، حمله نظامى، عملیات روانى و… بحران آفرینى نموده و از سویى دیگر اختلاف سلایق و گرایشات جریان ‏هاى انقلابى منجر بروز شرایط دفعى براى تصمیم ‏گیرى گردید و بحران‏ هاى تهدیدآمیزى را در پى داشته است؛ اما امام با هوشمندى و اعتماد به نفس و با استعانت از قدرت‏ بى‏ منتهاى الهى و با پشتیبانى مردم متدین، موفق به اداره این بحران ‏ها گردیدند.



مراسم قرعه کشی هجدهمین دوره لیگ برتر فوتبال کشورمان امشب «پنج شنبه» از ساعت ۲۱:۳۰ برگزار شد.

 مراسم قرعه کشی هجدهمین دوره لیگ برتر فوتبال کشورمان امشب «پنج شنبه» از ساعت ۲۱:۳۰ در سالن همایش های برج میلاد برگزار شد.

قرعه کشی هجدهمین دوره لیگ برتر /دربی سرخابی‌ها هفته هشتم برگزار می‌شود

***هجدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران از چهارم مردادماه ۱۳۹۷ آغاز خواهد شد.

***هفته اول هجدهمین دوره لیگ برتر فوتبال:

سایپا تهران – سپاهان اصفهان

گسترش فولاد تبریز- استقلال خوزستان

نساجی مازندران – ذوب آهن اصفهان

پدیده مشهد – پرسپولیس

نفت مسجد سلیمان – تراکتورسازی تبریز

استقلال تهران – پیکان تهران

فولاد خوزستان – پارس جنوبی جم

سپاهان اصفهان – نفت آبادان

***هفته دوم هجدهمین دوره لیگ برتر فوتبال: ...




دسته بندی : اجتماعی- ورزشی ,   , 

 تیم ملی والیبال ایران با نتیجه ۳ بر یک، سومین بازی هفته نخست لیگ ملت‌ها را به تیم ملی ژاپن واگذار کرد.

 سومین روز از هفته نخست لیگ ملت‌های والیبال، در حال پیگیری است. در چارچوب روز سوم از این رقابت‌ها تیم‌های ملی ایران و ژاپن امروز «یکشنبه» از ساعت ۱۷:۳۰ به وقت ایران در شهر “روئن” فرانسه به مصاف هم رفتند.

تیم والیبال ایران در ۲ روز نخست این مسابقات مقابلفرانسه تن به شکست داد و در بازی دوم موفق به شکست دادن استرالیا شد. تیم ژاپن نیز ابتدا استرالیا را مغلوب کرد و سپس مقابل فرانسه با حساب ۳ بر یک بازنده شد. هر ۲ تیم ایران و ژاپن در این مسابقه به دنبال دومین پیروزی خود در هفته اول لیگ ملت‌های ۲۰۱۸ بودند.

*ست اول: ایران – ژاپن

  • ترکیب اولیه تیم ملی والیبال ایران:

  1. سعید معروف
  2. میلاد عبادی پور
  3. سید محمد موسوی
  4. مرتضی شریفی
  5. علی شفیعی
  6. مهدی مرندی
  7. سرمربی ایگور کولاکوویچ



دسته بندی : اجتماعی- ورزشی ,   , 

سومین نشست دادستان تهران با مدیران مسؤول رسانه‌ها در سال جاری امروز شنبه با حضور بیست نفر از مدیران پایگاه‌های خبری برگزار شد.



دسته بندی : اجتماعی- ورزشی ,   , 

امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت برگزاری موفقیت‌آمیز اجلاس فرماندهان نیروی دریایی کشورهای حاشیه اقیانوس هند (IONS) پیامی به منظور قدردانی ازدست‌اندرکاران و حامیان اجلاس، صادر کرد. متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

میزبانی شایسته اجلاس فرماندهان نیروی دریایی کشورهای حاشیه اقیانوس هند برگ زرینی بر دفتر افتخارات نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود و هم اکنون ریاست دوساله نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر اجلاس آغاز و تا سال ۲۰۲۰ نیز ادامه خواهد داشت.

بی‌شک این افتخار مرهون همکاری، همدلی، وحدت و ایثارگری شبانه روزی فرزندان برومند این سرزمین است.

اینجانب بر خود واجب میدانم ضمن قدردانی از محضر فرماندهی معظم کل قوا مدظله العالی به سبب اوامر داهیانه معظم له، تشکر از دولت جمهوری اسلامی ایران بویژه وزارت امور خارجه، ریاست محترم ستاد کل نیروهای مسلح، فرماندهی محترم کل ارتش، سازمان های عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات،  وزارت کشور، فرماندهی نیروی انتظامی، رسانه های جمعی اعم از صدا و سیما، خبرگزاری ها و مطبوعات، سازمان میراث فرهنگی، شهرداری تهران، مسئولان و عوامل فرودگاه بین المللی حضرت امام خمینی (ره) و سایر ارگانهای لشکری و کشوری که با حمایت‌های بی‌دریغ زمینه اعتلای پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را در بین کشورهای شرکت کننده اجلاس به اهتزاز در آوردند، مراتب سپاس خود را اعلام و از حضور ملت شریف ایران اسلامی به ویژه شهروندان تهران بزرگ به دلیل مزاحمت های ایجاد شده در حین برگزاری اجلاس صمیمانه تشکر می نمایم.

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش

دریادار دکتر حسین خانزادی






دسته بندی : اجتماعی- ورزشی ,   , 

* مهمترین عناوین روزنامه خراسان:
– سرگردانی مسکن در تلاطم دلار
– جنایت با پراید «مارمولک نشان!»
– حاشیه های جالب جشنواره ای جهانی!



دسته بندی : اجتماعی- ورزشی ,   , 




دسته بندی : اجتماعی- ورزشی ,  سیاسی و بین الملل ,   , 

 صبای قم را می توان پرحاشیه ترین تیم لیگ دسته اول فوتبال ایران در فصل جاری دانست. اتفاق های جنجالی که از سوی اعضای این تیم رخ داد در نهایت سبب شد قمی ها که روزی جزء مدعیان لیگ برتر فوتبال کشورمان بودند در فاصله ۷ هفته مانده به اتمام لیگ دسته اول به لیگ دسته دوم سقوط کنند.

به دنبال جدایی مربیانی مانند هومن افاضلی و محمد مومنی از سرمربیگری صبا این تیم با شیب تندتری در مسیر سقوط قرار گرفت و در این میان شایعه پول دادن برخی بازیکنان برای بازی در صبا، دخالت های بدون دلیل و با هدف رسیدن به منافع شخصی از سوی برخی مسئولان در امور این تیم، تهدید مسعود راشکی، سرمربی فعلی صبا به مرگ و ترک زمین از سوی بازیکنان آن در بازی با مس رفسنجان نشان از وضعیت قرمز این تیم دارد.
 
از همه عجیب تر اینکه صبا در اوج حساسیت بازی های لیگ دسته اول و درحالیکه نتیجه بازی های این تیم تاثیر زیادی در سرنوشت مدعیان صدرجدولی داشت با میدان دادن به بازیکنان رده سنی جوانان و نوجوانان زمینه شکست های سنگین خود را مقابل حریفان فراهم کرد.
 
قمی ها از هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول تمام هشت بازی خود را حتی مقابل راه آهن قعرنشین با شکست پشت سر گذاشته و در این میان با به ثمر رساندن تنها ۳ گل در مقابل ۳۷ گل خورده در این بازی ها نتایج عجیب و غریبی کسب کرده اند.
 
چهار شکست اخیر صبا با نتایج  ۸ بر صفر، ۶ بر یک و ۲ نتیجه هفت بر صفر به ترتیب مقابل اکسین البرز، نساجی مازندران، مس رفسنجان و بادران تهران ابهام اهالی فوتبال نسبت به سالم بودن بازی های این تیم را به شکل جالب توجهی افزایش داد.
 
حال یک منبع موثق از تهیه یک گزارش ویژه از عملکرد تیم صبا در هفته های اخیر از سوی حیدر بهاروند، رئیس سازمان لیگ و سایر مسئولان این سازمان خبر داد و اعلام کرد این گزارش تا پایان هفته جاری در اختیار نهادهای امنیتی فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش قرار می گیرد تا از این طریق پرونده این تیم پیگیری شود.



دسته بندی : اجتماعی- ورزشی ,   , 

 هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا امشب در حالی آغاز می‌شود که پرسپولیس و استقلال ۲ نماینده موفق ایران این شانس را دارند که به عنوان سرگروه از گروهشان صعود کنند و در مرحله یک‌هشتم نهایی به حریفانی نسبتا آسان بخورند. پرسپولیس و استقلال که در گروه C و D قرار دارند در حال حاضر با ۱۰ و ۹ امتیاز به ترتیب در رده دوم و صدر جدول گروهشان هستند و برای صعود به عنوان صدرنشین شرایط متفاوتی دارند. پرسپولیس در بازی با السد قطر محکوم به پیروزی است و استقلال با یک تساوی هم صدرنشین می‌ماند. با این حال هدف مشترک سرخابی برابر الهلال و السد یک چیز است؛ پایان مرحله گروهی با صدرنشینی!



دسته بندی : اجتماعی- ورزشی ,   , 

جدول رده‌بندی نیز در تصویر قابل مشاهده است.
در ضمن یادآور می‌شود این خبر با اتمام هر بازی و در پایان هر هفته از برگزاری دیدارها بروزرسانی می‌شود…




دسته بندی : اجتماعی- ورزشی ,   , 

 معاون شهردار شیراز از برگزاری پیاده‌ روی بزرگ خانوادگی به مناسبت عید سعید مبعث و روز ارتش خبر داد و گفت: همواره مردم از این برنامه ‌ها استقبال گسترده‌ ای دارند.
ابراهیم گشتاسبی راد گفت: این پیاده ‌روی خانوادگی روز جمعه ۲۴ فروردین ماه ساعت هفت صبح در بلوار شهید چمران از مقابل بیمارستان شهید چمران آغاز می ‌شود.
وی با تاکید بر اینکه سبک زندگی ورزش محور باید در جامعه توسعه و ترویج یابد، تاکید کرد: همایش های پیاده روی ازجمله ورزش های همگانی است که همواره مورد توجه شهروندان بوده و این امربارها با حضور چشمگیر آنها به اثبات رسیده است.
رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز، هدف از برگزاری اینگونه برنامه ها را ترویج ورزش و تندرستی بین شهروندان و خانواده ها عنوان کرد و اظهار داشت: توانمندسازی افراد در فعالیت های اجتماعی، کاهش آسیب های اجتماعی و همکاری در حوزه مدیریت شهری از دیگر اهداف برگزاری پیاده روی های خانوادگی است.
وی خاطر نشان کرد: برگزاری برنامه ‌های ورزشی همگانی مانند پیاده ‌روی و کوهپیمایی که امکان حضور بیشتر شهروندان در این برنامه‌ها را فراهم می‌ کند سبب تقویت زیرساخت‌ های فرهنگی در راستای تحقق زندگی ورزش محور در جامعه و به دنبال آن افزایش سلامتی و تندرستی و نشاط شهروندان می ‌شود.


 ارتش جمهوری اسلامی ایران در آستانه نوزدهمین سالگرد شهادت شهید سپهبد علی صیاد شیرازی بیانیه ای صادر کرد، متن بیانیه به شرح ذیل است؛
بسم الله الرحمن الرحیم؛
شهادت بالاترین مزد فی سبیل الله است. حضرت امام خمینی(ره)
یادآوری خاطرات مردان مبارزی که سال های سربلندی ایران عزیز را در میدان های آتش وخون رقم زدند وحماسه هایی از جنس غیرت وشرف را در کتاب قطور پایمردی به ثبت رساندند، همواره موجب عزت وافتخار است.
شهادت سپهبد علی صیاد شیرازی امیر سرافراز ارتش جمهوری اسلامی ایران به دست منافقان کوردلی که از اقتدار فرزندان غیور و ایثارگر ایران سربلند اسلامی به خشم آمده بودند، جلوه های اخلاص، شجاعت وروحیه انقلابی کارکنان خدوم ارتش جمهوری اسلامی ایران وسایر نیروهای مسلح را متبلور ساخت.
بدون تردید اقدامات راهبردی وتفکرات انقلابی این شهید والامقام چه در وقایع پیروزی انقلاب شکوهمنداسلامی وچه در دوران ۸سال دفاع مقدس وپس از آن در ایجاد وحدت وهمدلی نیروهای جان برکف قوای مسلح ج.ا .ا بسیار تاثیر گذار  بوده و توفیقات ارزشمندی را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی به ارمغان آورده است.
ارتفاعات بلند کردستان و سرزمین های داغ خوزستان گواه  رشادهای برگرفته از عمق ایمان و ولایت مداری آن شهید سرافراز  است و امروز فرماندهان غیور و انقلابی ارتش که درس آموخته آن شهید والامقام ودیگراسطوره ها وقهرمانان مبارز و مدافع استقلال ، تمامیت ارضی و نظام جمهوری اسلامی  می باشند همواره در راه پاسداشت ارزش های اسلامی تا پای جان ایستادگی می کنند و تحت رهبری مدبرانه حضرت امام خامنه ای عزیز ( مد ظله العالی )اجازه نخواهند داد، امنیت ماندگار ایران به دست بدخواهان ودشمنان خدشه دار شود.


نمایشگاه عکس «صیاد دل‌ها» به مناسبت سالروز شهادت امیر سپهبد علی صیاد شیرازی از سوی مدیریت فرهنگی هنری مترو با هماهنگی ستاد کل نیروهای مسلح و با مشارکت و همکاری روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی در ایستگاه مترو شهید بهشتی(ره) برپا شد.
در این نمایشگاه عکس، گوشه‌هایی از زندگی این شهید بزرگوار از زمان ورودش به ارتش جمهوری اسلامی تا پایان جنگ تحمیلی و تشییع باشکوه پیکر مطهرش با هدف آشنایی بیشتر شهروندان به‌خصوص نسل جوان با زندگی این شهید گران‌قدر به تصویر درآمده است.
علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از تاریخ ۱۹ تا ۲۰ فروردین‌ماه از ساعت ۸ تا ۲۲ به مترو گالری ایستگاه متروی شهید بهشتی(ره) مراجعه کنند. همچنین شهروندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس www. merto.farhangsara.ir مراجعه کنند و یا با شماره و یا با ۹۶۶۵۲۶۰۸ تماس بگیرند.
یادآور می‌شود، این نمایشگاه گزارش تصویری از زندگی سراسر حماسه شهید صیاد شیرازی است که به مدت ۱۰ روز در قالب بیست قاب عکس در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.


نوزدهمین سالگرد شهید سپهبد صیاد شیرازی سه شنبه (۲۱ فروردین ماه) ساعت ۱۱ در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌‍شود.

به گزارش روابط عمومی ارتش مراسم بزرگداشت نوزدهمین سالگرد شهادت شهید سپهبد علی صیاد شیرازی و گرامیداشت ۱۱۰ شهید شاخص نیروهای مسلح روز سه شنبه (۲۱ فروردین ماه) ساعت ۱۱ برگزار می‌شود.

این مراسم با حضور خانواده شهید صیاد شیرازی و جمعی از مقامات لشکری و کشوری در تالار خلیج فارسِ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار خواهد شد.



جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی در جمع کارکنان این قرارگاه اظهار کرد : ارتش یادمانها و نمایشگاه های متعدد و متنوعی  در استان خوزستان دایر کرده است که برابر آمار روزانه به صورت تقریبی ۳۰۰۰ نفر از این اماکن بازدید داشته اند و نمایشگاه و یادمان قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا ء (ص) در گروه پدافند هوایی اهواز میزبان بخشی از این زائرین بوده است .
امیر صباحی فرد در پایان تصریح کرد : همین امر که مردم تعطیلات عید نوروز را اختصاص به زیارت اماکن متبرک دوران دفاع مقدس می دهند  این وظیفه ما به عنوان نیروهای مسلح را برای دفاع از این آرمانها صد چندان می کند .


 رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح گفت: با توجه به ابلاغ قانون بودجه از سوی دولت، شیوه‌نامه اجرایی جریمه مشمولان غایب در سال ۹۷ تا آخر فروردین‌ از سوی ستادکل نیروهای مسلح به سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا ابلاغ خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی ارتش، سردار موسی کمالی در خصوص آخرین وضعیت ثبت‌نام جریمه مشمولان غایب سربازی در سال ۹۷ گفت: در خصوص شیوه پرداخت جریمه غیبت سربازی اعلام کرد: کماکان دو روش نقدی و اقساطی برای پرداخت جریمه قابل اجراست؛ در روش اول، فرد می‌تواند جریمه را به صورت نقدی پرداخت کرده و تقاضای کارت معافیت کند.

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح به روش دوم اشاره و تصریح کرد: پرداخت اقساطی جریمه مشمولان غایب نیز در دستورکار است؛ در این روش باید مبلغ جریمه تا پایان سال ۹۷ تسویه شود و به طور معمول بعد از پرداخت یک‌سوم مبلغ جریمه، مشمول غایب می‌تواند تقاضای صدور کارت معافیت کند.

سردار کمالی با تأکید بر این مطلب که مبلغ جریمه غیبت سربازی در سال ۹۷ همانند مبلغ جریمه در سال ۹۶ است، گفت: آنهایی که سال گذشته واجد شرایط بوده و اقدام نکردند، امسال بر مبلغ جریمه‌شان ۱۰ درصد افزوده می‌شود.

این مقام ارشد ستادکل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: افراد متأهل از ۵ درصد تخفیف برخوردارند؛ همچنین به ازای هر فرزند نیز ۵ درصد تخفیف جریمه اختصاص می‌یابد.




دسته بندی : اقتدار ملی ,  اجتماعی- ورزشی ,   , 

حمایت از تولید ملی مهم‌ترین روش در رسیدن به استقلال و موفقیت در هر کشوری است.

چرا باید کالای ایرانی بخریم؟

 رهبر معظم انقلاب در بیانات خود لحظاتی پس از تحویل سال نو، به رسم همیشه، شعار امسال را، حمایت از کالای ایرانیعنوان کردند. ایشان در بیانات خود ضمن اشاره به وقایع تلخی که در سال گذشته به دست برخی از منافقان فریب خورده در کشور رخ داد، تاکید کردند هدف دشمن تنها براندازی جمهوری اسلامی است و از هیچ کاری برای رسیدن به مطلوب خود دریغ نمی‌ورزد.

دشمنان قسم خورده کشورمان به‌ویژه آمریکا تلاش می‌کنند تا از راه‌های مختلف مانند تحریم و قطع رابطه با ایران، پایه‌های اقتصاد را در کشور سست کنند. آنها با هدف گرفتن معیشت مردم سعی دارند تا به نظام ضربه بزنند. یکی از راه‌هایی که می‌تواند دشمن را در این مسیر ناکام بگذارد بستن راه ورود کالای خارجی و استفاده از تولید ملی است، از این رو رهبر انقلاب از ملت ایران خواستند تا با عزمی ملی در حمایت از کالای ایرانی راه را به روی دشمنان ببندند و اجازه ندهند تا آنها به هدف خود برسند.




دسته بندی : ولایت عشق ,  اقتدار ملی ,  اجتماعی- ورزشی ,  اقتصادی ,   , 

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به منظور حمایت از کالای ایرانی، یک مترجم آنلاین ایرانی را معرفی کرد.

مترجم

 محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار پستی در صفحه شخصی خود، یک کالای با ارزش ایرانی را معرفی کرد.

کالایی که وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات معرفی کرد، یک ماشین ترجمه متن باز سه زبانه است که توسط دانش‌پژوهان ایرانی تولید شده است و به گفته‌ی آذری جهرمی دقتی قابل مقایسه و در مواردی برتر از سرویس مترجم گوگل دارد.

آذری جهرمی در پست‌های خود نوشت:

“بارها در شبکه‌های اجتماعی از ترجمه‌های جالب ماشین مترجم گوگل شنیده‌ایم. گروهی از دانش‌پژوهان ایرانی ماشین مترجم متن باز سه زبانه‌ای تولید کرده‌اند که عملکردی در حد ماشین ترجمه گوگل و در مواردی بهتر از آن دارد. با ترویج و استفاده از آن از زحمات این گروه تقدیر کنیم.”




دسته بندی : اجتماعی- ورزشی ,  فناوری اطلاعات  ,   , 

امیر حاتمی به مناسبت فرارسیدن سال جدید با حضور در آسایشگاه ثارالله تهران از جانبازان این مرکز عیادت کرد. امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به مناسبت فرارسیدن سال جدید با حضور در آسایشگاه ثارالله تهران از جانبازان این مرکز عیادت کرد. امیر حاتمی به همراه جمعی از ساربازان وزارت دفاع با حضور […]


 
مسمومیت غذایی یکی از مشکلاتی است که سلامتی مسافران را تهدید می‌کند، اما تنها با رعایت برخی نکات ساده می‌توان سفری خوش داشت.  نوروز زمان دید و بازدید، سفر و گشت و گذار در دل طبیعت است، در طول این ایام مردم  به دلیل رعایت نکردن برخی نکات با مخاطراتی در سلامتی  مواجه می شوند، […]



دسته بندی : اجتماعی- ورزشی ,   , 

 
تیم‌های ملی فوتبال ایران و تونس امشب (جمعه) سوم فروردین از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه در یک بازی دوستانه به مصاف یکدیگر می‌روند.   تیم ملی فوتبال کشورمان در چارچوب بازی های دوستانه پیش از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه قرار است به مصاف تیم ملی فوتبال تونس برود.دو تیم پیش از این تنها یک بار به در سال ۱۳۹۱ در مجارستان به […]



دسته بندی : اجتماعی- ورزشی ,   , 

در این گزارش برخی از تاکیدات مقام معظم رهبری درباره حمایت از کالای ایرانی را در دیدار با مردم و مسئولان می‌خوانید.
 
توصیه‌های مقام معظم رهبری در مورد خرید کالاهای داخلی

 بیش از یک دهه است که مقام معظم رهبری شعار سال را با محوریت مسائل اقتصادی نامگذاری می‌کنند، این مسئله حاکی از اهمیت مسائل اقتصادی و معیشتی مردم برای ایشان می‌باشد.

رهبر انقلاب امسال را به نام حمایت از کالای ایرانی نامگذاری کردند و پیش از این نیز  بارها بر ضرورت حمایت از تولید داخلی تاکید کرده‌اند. در این گزارش بخش‌هایی از بیانات ایشان در سال‌های مختلف درباره ضرورت حمایت از کالای ایرانی را می‌خوانید.

 



وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: کشور در دهه ۶۰ رشد جمعیتی بالایی را تجربه کرد و اشتغال مسأله اول دهه شصتی‌هاست و عملا فرصت شغلی برایشان فراهم نشد.

رشد جمعیتی دهه 60 در تاریخ ایران بی سابقه بوده است

 علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفتگویی که با سالنامه ایران داشت، اظهار کرد: اشتغال عیاری برای سنجش کارآمدی و اثربخشی رویکردهای سیاستی جاری در کشور در دهه‌های اخیر است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه بیکاریپدیده‌ای است که اغلب کشورها، از جمله کشورهای موفق دنیا نیز آن را تجربه کرده‌اند، گفت: اما نحوه مواجهه با این مسأله در طراحی و پیاده‌سازی سیاست‌ها ست که از اهمیت بالایی برخوردار است.




دسته بندی : اجتماعی- ورزشی ,   , 

سرمربی تیم ذوب آهن گفت: معصوم نیستم. هر کاری کردم خدا را در نظر گرفتم و اگر اشتباه کردم نیت بدی نداشتم.

امیر قلعه نویی: من معصوم نیستم/ دیدن فقیر در کشوری ثروتمند زجر آور است/پیر شدم و از خدا می ترسم

 بدون شک یکی از چهره های خاص فوتبال ایران در چند دهه گذشته امیر قلعه نویی است، مردی که در دومین تجربه زندگی در اصفهان این بار روی نیمکت ذوب آهن نشست با این امید که بتواند افتخارات سپاهان را با ذوب هم تکرار کند اما تجربه روزهای پر فراز و نشیب این اجازه را به او نداد تا برای قهرمانی تلاش کند.




دسته بندی : اجتماعی- ورزشی ,   , 

شهر آجیلی خراسان شمالی پایتخت آجیل ایران / و با قدمت ۵۰ ساله در استان
فاروج در خراسان شمالی که به پایتخت آجیل کشور مشهور است، با روستا‌ها و آثار باستانی و دیدنی، یکی از مقاصد گردشگری استان محسوب می‌شود.

شهرستان فاروج در شمال شرقی ایران و در ۹۰ کیلومتری شرق خراسان شمالی واقع شده است، شهری که از ابتدا تا انتهای خیابان اصلی آن رافروشگاه‌های آجیل با تنقلات خوشمزه پر کرده است.

این شهرستان ۷۰ هزار نفری، از شمال به کشور ترکمنستان و باجگیران از توابع قوچان، از جنوب به اسفراین، از غرب به شیروان و از شرق به شهر قوچان منتهی می‌شود؛ شهرستانی که به واسطه داشتن علمای دینی و شخصیت‌های فرهنگی متعدد درالعلمایشمی‌خوانند.




دسته بندی : اجتماعی- ورزشی ,   , 

خبرگزاری قوه قضائيه سومین بخش از مستندات درباره اعمال ارتکابی حمید بقایی را منتشر کرد.

اسناد فساد حدود نیم تریلیارد تومانی حمید بقایی منتشر شد + فیلمپس از برگزاری جلسه محاکمه حمید بقایی، معاون اجرایی رئیس جمهور پیشین، خبرگزاری قوه قضائیه سومین بخش از اسناد فساد حدود نیم تریلیارد تومانی او را منتشر کرد.




دسته بندی : اجتماعی- ورزشی ,  سیاسی و بین الملل ,   , 

 سخنگوی پلیس کلانشهر لندن اعلام کرد که حمله‌کنندگان به سفارت جمهوری اسلامی ایران در لندن به قید وثیقه آزاد شدند.

سخنگوی پلیس کلانشهر لندن اعلام کرد که حمله‌کنندگان به سفارت جمهوری اسلامی ایران در لندنبه قید وثیقه آزاد شدند.

این افراد جمعه شب سه ساعت پس از آنکه وارد محوطه سفارت کشورمان در لندن شدند، از سوی پلیس دستگیر شدند.

گفتنی است تعدادی از اعضای فرقه انگلیسی شیرازی جمعه شب از بالکن سفارت ایران در لندن بالا رفته و به پرچم مقدس کشورمان هتک حرمت کردند 

پلیس کلانشهر لندن روز جمعه دلیل دستگیری آنها را ورود غیرقانونی به یک مکان دیپلماتیک و احتمال وارد کردن خسارت به آن اعلام کرد.



مهدی طارمی بدون خداحافظی با هواداران پرسپولیس این تیم را ترک کرد و به الغرافه قطر رفت و در این تیم هم با استقبال سردی مواجه شد.
 
مهدی طارمی

  مهدی طارمی بدون اینکه با هواداران پرسپولیس خداحافظی کند، به الغرافه رفت. بازیکنی که در این چند سال هر چقدر برای این تیم گل زد و محبوبیت کسب کرد، همه محبوبیت خود را یک شبه به باد داد. مهاجم ملی‌پوش پرسپولیس که فصل گذشته به یک‌باره راهی ریزه‌اسپور ترکیه شده بود، بدون فسخ قرارداد با این تیم به جمع سرخپوشان بازگشت و همین مسئله این فصل دردسرهای زیادی برای پرسپولیس داشت. هرچند در این مسئله باشگاه پرسپولیس هم کم مقصر نیست و بدون توجه به قرارداد طارمی به ریزه‌اسپور او را به خدمت گرفت که هنوز در خصوص این انتقال ابهامات زیادی وجود دارد.




دسته بندی : اجتماعی- ورزشی ,   , 

فیفا بابت حضور هر بازیکن در جام جهانی ۲۰۱۸ پاداشی را برای باشگاه‌های آنها در نظر گرفته و به‌این‌ترتیب باشگاه‌های ایرانی نیز باید در انتظار پاداش مناسبی باشند.

دیدار تیم های فوتبال ایران و ازبکستان-2

  از صعود به جام جهانی 2018 روسیه، سودی نصیب فوتبال ایران خواهد شد که می‌تواند بسیاری از مشکلات باشگاه‌ها را حل کند، آن هم باشگاه‌هایی که در یک سال اخیر حسابی با مشکلات مالی و بدهی‌های سنگین بعضاً میلیاردی مواجه بودند. فیفا علاوه بر پرداخت پاداش به فدراسیون تیم‌هایی که به جام جهانی صعود کرده‌اند، پاداشی هم برای باشگاه‌ها در نظر می‌گیرد. آن دسته از باشگاه‌هایی که در جام جهانی بازیکن داشته باشند، بابت حضور بازیکنان‌شان در جام جهانی پاداش دریافت می‌کنند و مجموع این پاداش 209 میلیون دلار (حدود 900 میلیارد تومان) است.




دسته بندی : اجتماعی- ورزشی ,   , 

 شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در آستانه هشتمین سالگرد حماسۀ یوم الله 9 دی با صدور اطلاعیه‌ای از عموم مردم برای حضور در مراسم بزرگداشت این حماسه دعوت کرد.

شورای هماهنگی طی فراخوان عمومی اعلام کرد: مراسم بـزرگداشـت «حماسـۀ نهم دی ماه» شنبه 9 دی ماه 1396 در تمامی مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها و شهرهای سراسر کشور و در بیش از 1200 نقطه کشور با حضور پرشور و آگاهانه ملت فهیم و بصیر ایران اسلامی برگزار می‌شود.



نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه، جزئیات تغییرات قیمتی خرید سربازی را تشریح کرد.
هادی قوامی در خصوص نشست صبح امروز(دوشنبه 4 در ماه) کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: در نشست صبح امروز بخش‌های درآمدی لایحه بودجه سال 96 تا تبصره‌ 13 بررسی شد.




دسته بندی : اجتماعی- ورزشی ,   , 

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش از تولید فیلم "تصمیم منطقی" به‌عنوان نخستین فیلم سینمایی ارتش جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

امیر سرتیپ دوم ابراهیم گلفام در مشهد اظهار داشت: حوزه تاریخ شفاهی را در ارتش در یک سال گذشته بسیار فعال کرده‌ایم و عزیزان را به تهران می‌آوریم و به شکل حرفه‌ای مصاحبه آن‌ها ضبط می‌شود و با کیفیت حداکثری آرشیو می‌شود تا نه تنها تاریخ بلکه فیلم ضبط شده نیز قابل بهره‌برداری باشد.



ارجاع شکایت ایران به سازمان ملل متحد

 امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به اظهارات سفیر آمریکا در سازمان ملل در مورد کمک تسلیحاتی ایران به یمن و استفاده از موشک ایرانی برای حمله به ریاض، گفت: بنابر ادعای مطرح شده، مجموعه فنی حوزه دفاعی جمهوری اسلامی در حال بررسی ادعای نیکی هیلی، نماینده دائمی آمریکا مبنی بر تحویل تسلیحات ایرانی به انصارالله یمن و نشان دادن تصویری از این موشک‌ها در سازمان ملل است.

وی افزود: از این رو مجموعه‌های فنی حوزه دفاعی جمهوری اسلامی درخواستی را تنظیم کرده تا بتوان در این رابطه جهت شفافیت به سازمان ملل شکایت کنیم.

وزیر دفاع تصریح کرد: دشمنان جمهوری اسلامی می‌توانند هر ادعایی را مطرح کنند، اما به دنبال طرح شکایت، بنا به درخواست جمهوری اسلامی باید قطعه‌ای از این موشک‌ها تحویل ایران داده ‌شود.

حاتمی ادامه داد: بدون بررسی و از راه دور نمی‌توان پاسخ این ادعای را داد، از این رو به زودی شکایت جمهوری اسلامی در قالب درخواستی تهیه و به سازمان ملل ارجاع خواهند کرد.



همایش سراسری ارتش جمهوری اسلامی ایران به منظور ابلاغ تدابیر و خط مشی فرمانده کل ارتش مبتنی بر تدابیر ابلاغی فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی ) و نیز تبیین راهبردهای ارتقای توانمندی و توان رزمی در راستای اهداف و ماموریتهای واگذاری به ارتش آغاز شد.

در آغاز این همایش سردار سرلشکر باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح ، امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش ، روسای سازمانهای عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات ، فرماندهان نیروها و قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) و فرماندهان یکان های عمده ارتش و معاونان ستاد ارتش حضور دارند.



 

 فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: قدرت دفاعی و بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران در عرصه دریا با برگزاری رزمایش‌های تخصصی و بزرگ و رزمایش‌های مشترک با دیگر کشور ارتقا یافته است.

 امیر دریادار «حسین خانزادی» فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دیدار وابستگان نظامی کشورهای مختلف در ایران گفت: «دریا» همواره در تفکر و فرهنگ ایرانیان، سرچشمه برکت، رونق اقتصادی و ایجاد روابط بین المللی با رعایت احترام متقابل بوده است. 
بخش عظیمی از آب‌های کره زمین میراث مشترک بشریت است و اقیانوس‌ها و آب‌های بین‌المللی عرصه لازم برای گفت‌وگوی ملت‌ها و تبادل فرهنگ‌های ملل‌های مختلف را فراهم آورده و دریاها می‌توانند عرصه مشترک همکاری و روابط انسانی بیشتر را به دور از هرگونه تعصب برای بشر به ارمغان آورند.


 

 امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با دکتر علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در این دیدار موضوعاتی از قبیل لایحه بودجه سال 97، چگونگی محقق شدن حکم فرماندهی معظم کل قوا در بودجه سال 97 در محورهای ارتقای توان و آمادگی رزمی، تعالی معنوی و بصیرتی و رفع نیازهای معیشتی و نیز چگونگی اقدامات لازم برای بهبود وضعیت بازنشستگان نیروهای مسلح، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.



 اختلاف طبقاتی و عدم توجه به قشر مستضعف، بلایی است که می تواند عواقب سخت دنیوی و اخروی برای مدیران جامعه به دنبال داشته باشد.
امام خمینی که خود پرچمدار مبارزه با فساد و سیستم سرمایه سالارانه است، بارها و بارها نسبت به نتایج شوم دنیاگرایی مسئولین هشدار داده و فرمودند: انفجاری که از باطن یک مملکتی که مدّعی اسلامی است پیدا شده و مأیوس از اسلام شده‌اند، مأیوس از برنامه‌های اسلام شده‌اند؛ یک همچو انفجاری را هیچ کس نمی‌تواند جلویش را بگیرد...


آدرس کانال تلگرامی ارتش جمهوری اسلامی ایران: 

https://telegram.me/ajanews_ir


صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد